Returnerar

RETURER OCH ÅTERBETALNINGAR

Om du får en produkt som är defekt eller skadad under leveransen erbjuder vi en 100% pengarna-tillbaka-garanti eller ersättning. Kontakta oss inom tre dagar efter leverans så återbetalar vi hela beloppet eller skickar en ersättningsvara.

Observera att personliga artiklar inte kan returneras eller återbetalas om de inte är skadade eller defekta. Specialtillverkade produkter tillverkas specifikt enligt dina specifikationer och kan inte säljas vidare. Artiklar som inte är specialtillverkade kan returneras.

Vi utfärdar inte återbetalningar eller accepterar returer om:

Din beställning inte kommer fram på grund av faktorer inom din kontroll, till exempel att du har angett en felaktig leveransadress.
Den köpta varan är specialtillverkad och kan inte säljas igen.
Du helt enkelt är missnöjd med produkten.
Vi förbehåller oss rätten att vägra återbetalning eller retur om varan inte uppfyller de kriterier som anges ovan eller om varan har använts, ändrats eller skadats på något sätt.

Som kund är du alltid ansvarig för returfraktkostnaderna.

Avbeställningsregler och orderändringar

1. 4 timmars ångerrätt:
Kunden har 4 timmars ångerrätt från beställningstillfället för att begära ändringar eller avbeställning.

2. Annullering av slutförda beställningar:
Beställningar kan annulleras inom 4-timmarsperioden. Om en beställning ännu inte har slutförts kan vi dessutom tillmötesgå begäran om annullering.

3. Begäran om gravering:
Graveringar på beställningar kanske inte kan ändras om en begäran görs efter den 4-timmars betänketiden. Vi kommer dock att göra vårt bästa för att tillmötesgå din begäran när så är möjligt.

4. Slutförda beställningar:
När en beställning har slutförts och packnings- och leveransprocessen har påbörjats kan vi inte annullera beställningen eller göra ändringar i graveringarna.

Vi vill göra din shoppingupplevelse så smidig som möjligt. Om du vill göra ändringar eller avbryta din beställning inom den angivna tidsramen, vänligen kontakta vårt supportteam på kundservice@customlove.se. De hjälper dig gärna med din förfrågan.

Denna policy säkerställer att kunderna har en tydlig förståelse för våra rutiner för annullering och ändring av beställningar, vilket främjar transparens och effektiv service. Om du har några frågor eller behöver ytterligare hjälp är du välkommen att kontakta oss på kundservice@customlove.se.